Måndag!!

Vaknat och duschat, lite sent dock, men det vart ju inte sängen fören tidigt imorse.. :D Fastnade här fram till halv 7 tror jag.. :D Meen nu e vi båda vakna o vad som händer nu, jaadu, skulle sagt upp min lägenhet idag meen får göra det på onsdag, cptider som bara har öppet mellan halv 12 och halv 1.. Platens i ett nötskal..

As skönt väder idag, satt tidigare idag med enbart täcke, en cigg och ett glas saft på ballkongen i väntan på att min baby skulle vakna, hade solen i ansiktet och bara njöt, riktigt mysigt höstväder.. :D

Hah skriver att jag ska ta tag i saker och ting meeen finns ingen ork, får se, tror leo skulle iväg senare såå kanske passar på att åka med ner till stan och köra ett pass.. det e ju öppet ett par timmar till såå känner jag mej lite bättre ikväll.. :D

Annars e det långpass som gäller imorgon, blläää löning har det vart med såå det lär vara massor att göra, vill verkligen inte, vill bara dra härifrån o det e nuuuu... Meeeen pengar måste man ju ha först, såå får jobba och slita så man får ihop en bra summa pengar sen drar vi, garanterat bort från den här stan, ifrån Sverige.. Packar med min familj o mina änglar i en liten väska såå har jag allt jag behöver livet ut.. :D

Haha hittade bilder på facebook som min lilla "neger" lagt upp, skapligt gamla och page hade jag meed.. :D Lilla lenitha dåå... Haha, meeen den 2 december ska vi återuppta gamla minnen tösen.. Längtar..


Tror kortet e taget 2007.. :) Kräftskiva i min gamla lya.. :D


Miss the old times whit you... Vi hade alltid kul ihop.. :D

Aja nu ska jag ta tag i dagen och göra nått vettigt.. Sååå tjingelinge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0