Ny dag imorgon, nya tag :D

Jaa det är la dags för en liten uppdatering, mycket har väl inte hänt egentligen, jobbar och sover typ..
Nää så illa e det väl inte, har ju mina underbara småå änglar som gör min vardag oxå..
Första snön är redan kommen.. Vilken kommer leda till en lång och kall vinter, Meeeen vissa har ju tur o kommer slippa kylan snart... :)


Den här e tagen morgondagen efter en snöig natt.. Jag somna till en vanlig höstkväll, lite kyligt men icke tanke på snöö, vaknar på morgonen och det e vitt ute, har ingen mössa eller inga vantar såå det vart att bryta sig in i leos källare och plocka fram vinterkläderna denna morgon.. :D


Detaljer om våra planer får ni snart veta såå fort jag pratat med min familj först.. :O) Jag och baby har massa planer om saker som vi just nu sitter och bollar ideer om, sköna att sitta i varsin soffa med varsin dator och leta information och skit om planerna. :) men rikitigt skojigt..

På tal om inget såå e jag såå sjukt trött på mitt yrke, jag vill inget annat än att skola om mej eller försöka hitta ett arbete med normala arbetstider.. Tror det e mycket pga dom som jag e trött på det.. Jag menar, jag vet att ett arbete kan innebära kvällar och helger, men inte varje helg och varje kväll... Jämt långa pass och samma sak jämt.. URSCH..
Jag vill jobba på Café eller Lunchrestaurang om jag ska va kvar i det här yrket.. Maxtid 21,00 om jag ska jobba kvällar.. Hah lycka till med dom kraven Lenitha.. :=)

Den 2 december har jag och Milla bokat kryssning, då drar vi på 100% Party.. Ska bli riktigt kul att komma iväg och unna sig en resa med en vän.. Det var längesen vi träffades och hittade på något, såå det ser jag fram emot verkligen..
Blir nog en tripp till henne nästa helg för lite hallowenparty om jag inte jobbar vill säga, Funderar på Pocahontas kanske.. :D Hon ska ju ha Disney tema, såå nått skojigt måste man ju hitta på... Blir att fundera närmare på den saken..

Var hos syrran förra helgen, jävlar vad snyggt dom har fått det nu när dom byggt om, älskar deras lampa som hänger i taket, den hänger från tak ner till golv typ i tapper, små blomlampor i olika längder.. Ah skit snygg iallafall.. Såå det har ni lyckats bra med syrran.. :D

Jani, vad mer ska man säga idag har jag bara latat mej med Baby, Han ringde och väckte med imorse, så vi tog oss en frukostdejt, sen har vi bara myst hela dagen, vart en promenad till donken nyss för lite kvällskäk, och inhandla lite drikka till myskväll.. :D * Loooooooove it*

Veckan som kommer blir det hårdträning som gäller, har lagt allt åt sidan ett tag då jag vart sjuk och helt enkelt inte orkat, känner att utan träningen 1 vecka så e jag såå mycket tröttare än vad jag e när jag tränar, mitt humör e inte alls desamma och helt automatiskt sååå mår man ju helt klart bättre både fysiskt och phsykiskt.. Såå måste ta tag i skiten ordentligt igen såå man tycker träningen blir skoj, hatar att börja om allt om och om igen för man helt enkelt e för lat...


Ajaa, nu ska jag väl kika vidare på våra små planer.. :D hihihi.... Tuuudiiiliuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0