Lovley

Va träning kan göra med en människa egentligen.. :D Jag är en mycket gladare och trevligare tjeja, Inte alls lika trött längre och inget känns speciellt jobbigt.. :D

Förutom att jag fick springa i högklackat hela vägen från Chb till shellmacken för jag missa statsbussen, skulle ju till mjölby efter träningen idag, men vart klar innan så jag åkte hem och sen skulle ta bussen tillbaka men jaaa shiii fick jag...

Jag och ronja var nere och lekte bodybildare, grymt duktiga, 1,5 timme pucha vi.. kändes riktigt bra.. tog bussen hem och baby var kvar hemma, pussades lite, sen blev det dusch och fix och iväg till storsyrran och fika lite, jag missar ju hennes födelsedag på lördag då jag jobbar såå fick små fira henne lite idag....
Grymt vad snyggt dom har fått det nu, dom har ju renoverat och byggt ut, blev helt paff, avis vart jag med.. Mycket fintl.. :D

Ah sen vart det lite planering inför nästa träff med vin och trevligt sällskap.. ;)
Pussade på barnen med, guud vad underbara dom e.. :) mina småå änglar..




Ja ikväll har jag bara njutit av lite egentid, Målat naglarna, filat dom och pysslat, vart en hel del olika prövningar, olika motiv och testat mej fram :D

Men helt klart nöjd vart jag.. :) Kännt mej som en riktig sessa här hemma ikväll.. :)
Sen har jag kikat runt på lite ideer jag har till lyan.. Kollat på kakeldekorer, och till väggen, har mailat nu till tillverkarna om en idee jag har såå jag väntar på svar... Hopppas dom kan göra som jag vill ha det..

I badrummet vet la alla vilken färg det blir :D nu e det ju vitt med grå bård, och istället för den gråa blir det självklart två olika nyanser av rosa.. :D och i köket blir det antingen svart eller något med snyggt motiv som passar till tapeten och det nya köket, såå köket tänkte jag vänta med tills det e klart.. :D

Och min andra idee är väggdekal till mina garderober i hallen, tanken e att ha ett personligt väggmotiv som jag kan klistra på, men väntar på svar om dom kan förstora kortet efter garderobens storlek ungegfär iallafall..
Kommer bli sjukt snyggt.. :D

Ahaa, Blir träning med ronja imorgon innan jobbet, tänkte öka min löpning med ytterligare 10 min..
Känner att jag har mer att ge när min tid e ute, såå varför inte fortsätta 10 till om man orkar, värt att testa..
Sen blir det crosstraning istället för crossrampen imorgon, mina ben e helt slut, och vi ska inte tala om mina armar.. :D
Haha vi trodde verkligen vi var bodybildare, ronja drog till och med upp tröjan för att se hennes muskler när hon pumpa... haha, jag hade ju linne på mej såå jag snegla lite med.. :D hahaha tror att man ser dom växa.. Sjukt..:D

Aja sängen blir det för min del nu iallafall...
Natti natti folket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0