SJUK :(

Orka det lixom, feber, ont  kroppen ursch, meeen knapra zapp och bege sig till jobbet snart... Tagit en morgonrunda med killarna, o nu leker dom för fullt, men nått e fel med lille Tito mitt <3..
Han har ätit jätte dåligt dom senaste dagarna.. O vi har inte bytt foder mer än att gått upp till Puppy iställer för junior.. O det e fin mat dom får asså.. 700kr säcken lixom..
Häller man i lite mjölk äter han iallafall lite av det, eller om vi blandar i billighetsmat så äter han.. Kanske nån fix ideé.. men så tråkigt om han förlorar vikt när han e så liten.. Men han har energi och leker för fulla muggar såå sjuk e han nog inte.. Mitt <33.. Han e ju min lilla bebis ju!!

Hooop mycket har hänt dom har dagarna annars, meen som sagt såå håller jag lite på det tills allt e klart :) hihi känner mej såå busig ju!!
Haha men igår, vi tog en liten roadtrip, och när vi var halvvägs till Gränna såå skulle jag bara in o handla dricka och få in mej lite socker :).. Sätter oss i bilen igen och jag tittar på skylten.. Mot gränna, ah men det stämmer, svänger in och ser att skylten försvinner.. Min Ärthjärna svängde av en för tidigt såå vi fick sitta och åka hela vägen tillbaka till jönköping för att vända... Haha kan ju säga att jag har nog aldrig vart såå arg på mej själv.. '

Idag vankas det bara jobb på lunchen, skönt när man inte mår bra, o imorgon is the BIG day!!!
LENITHA BLIR AV MED SIN TANDSTÄLLNING!!! Efter 5 år o den ska bort.. :) tänkte bjuda på en för och efter bild sen, Mår sjukt bra bara av att tänka på att jag kommer få känna mina tänder sen, slippa alla tandpetare, mina
antennljud och allt som hör till :)
Min kära mor följer med mej imorgon såå mellan alla tider såå ska kör vi på en runda i storstaden! Saknar min Änglamor ju!! Ska bli såå kul...

Aja nu ska jag väl fixa mej, bussen går snart ju..
Hörs senare.. ChaiioooBaiioooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0