Aktiv dag :D

Nu blir det kvällsmys efter en lång dag i lägenheten med syster som e här och leker med mej idag :D Meeen skönt som tusan att ha allt färdigt såå imorgon blir det att hämta allt och så blir det ännu en dag att packa..
Men älskar att pyssla såå det ska bli skoj att ställa allt till rätta.. :)

Nu har jag klickat fram onlinepizza såå nu blir det flötkväll med film, och senare ska vi försöka oss på att bygga ihop sängen, haha janii redan nu laddat för "giftas par" gräl :D haha!!!

fullt hus med vovvar idag iallafall, vi har ju lilla nelliebus på besök oxå, eller lilla och lilla, se själva:



Haha hon e som sagt inte så liten, 7 månader bara såå lite kvar att växa :D gigantisk stor till skillnad från mina småå bebisar :D



Vi köpte pokerset igår när vi var i LKPG, igår klassa jag ut både macke och leo, idag vart jag utklassad av syrrans boi, =( Min nybörjartur försvann ganska snabbt!!

Nu är pizzan i magen och filmen igång såå vi säger väl byebye sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0