Extremt shooopinggalen :)

Blev extremt shoopinggalen så här på kvällskvisten :) såå nu har jag bollat med idéer i mitt kloka huvud, och jag ser hela lägenheten framför mej :) Nu blir det möbelshooping, och självklart börjar vi med sovrummet.. :)

"Allvarlig" diskution med hun, jajaja bordet får stanna, haha meeen han åker ut under en dag såå jag får fixa o trixa :)



Frågan e ju bara om jag kan vänta till nästa söndag, då jag e ledig och fått min lön, eller om jag ska upp med tuppen, ringa och kolla hyrbil och inhandla möbler imorgon, Hmmm saker och ting ska ju skee snabbt annars e det ju inge kul ju..

Annars idag såå har jag inte gjort många knop, Vart en sväng och handlat och kikat på ÖB, Nu har vi fredagsmys framför tv´n med vovvarna och Marcus.. :D

Träningen har jag halkat efter med, faaan hatar när man tar ett uppehåll, såå sjukt svårt att komma in i det igen, det e as tråkigt innan man kommer in i det ordentligt.. BLLÄÄÄ..
Får ta tag i det där snart, haha säger jag varje dag.. Låter bättre att ha det planerat iallafall :)

ojojoj, klick klick

<--- Tog den svarta :D




Dessa söta klänningar o dom underbara legginsen kommer snart droppas av på posten för att hämtas av lilla mej!!

Haha tur att jag inte e den ända tjejen som e shooppinggalen, måste ju betyda att det e helt normalt för en tjej eller hur?!! Joo det tror jag allt...


Sängstommen vi valt, Eftersom vi har brun, guldig fondvägg såå tror jag denna blir snyggast :D
Lägger upp bilder på rummen allt efter dom blir klara såå får ni se hur fint det blir :D

Ajaa kan ingen komma och sparka upp mej imorgon såå jag får saker gjort eller? Inte okej att va såå lat som mej!!!
Pusssssss och Nattinattt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0