Familjen blev större <3

Två småå änglar har nu flyttat hem till oss, Våran kille TiTo och Marcus Bebis Milo...
I Onsdags var bejb och Macke nere i Kalmar och hämtade hem dessa Småå krabater : )
Så sjukt jävla underbara, man blir helt såld :)
Imorgon blir dom 10 v, Min store lille kille <3
Idag fick dom en riktigt långpromenad, och så fick dom leka löst, o dom älskar verkligen snön, haha hoppar upp i vallar och försvinner ner i snön :D
Det e ett heltidsjobb, som idag tex.
Bejb har varit iväg på dagen och hjälpt hans mamma med saker, såå jag passade på att storstäda, diska och jaa hemmasysslor, haha men mitt i allt såå fick man springa och se till att dom inte bet i sofforna, kissa ner allt, snodde chiccos ben :D haha ah fick häcken full..
Men jag gillart skarpt, det har bara hänt 2 olyckor idag, varav en kunde undvikas om vi var lite snabbare på att komma iväg, dom satt med koppel på i hallen, meeen jag sprang omkring som en yr höna o leta cigg o plånbok, o stackarn var kissnödig.. :/
Ikväll blir det lugnt, sitter och kollar på National tresure, Mycket mer kommer la inte att ske, jobbar ju imorgon med så...
TiTo:
Första kvällen hemma :D
Pappas Kille <3
Soffmys <3
Näähää Om man skulle logga in på Nelly o se om man hittar nått snyggt :D Känner att det e dags att shoppa lite, Sååå längesen menar jag, haha lyxfällan nästa.. ;)
Hittar jag nått skoj såå skriver jag det senare.. Filmen e spännande o lite jobbigt att skriva och titta på tv samtidigt.. Såå hej sålänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0