Superhelg

Helgen har varit helt super, det vart en syskon helg med lite mycket alkohol men det var det verkligen värt..
I Fredags hade vi en mysdag på stan jag o lillsyrran, inhandla lite snyggt til kvällen, en massa alkohol och förberedde oss mentalt för en hård kväll, drog till syrran på förfest men några tjejer hon kände, Vi pimpla vin som små alkisar och fixade oss snygga inför kvällens utgång till Pitch Black.. Superfredag och det var smockat med folk, såå ont som jag hade i låren dagen efter har jag nog aldrig haft, såå dans kan jag säga att det vart de :D
Kvällens händelse var ju självklart lilla Lenitha som fick bjuda på :)
Stanna och tog en korv innan stjussen hem kom, började gå mot bilen med korven i ena handen, väskan och en påse i andra, höga stilettklackar på isgata gjorde jag en karatespark o föll rakt på rumpan, där låg jag och det ända jag tänkte på att shit klara sig korven, kom på mej själv och jag har aldrig skrattat såå mycket i hela mitt liv, syrran och hennes kompisar låg typ dubbelvikta, smärtan kom efter och det kändes typ som någon bestraffat mej lite väl hårt ;)


Lite bilder från kvällen :

Kvällens hair and FaceLoook :D


Me and my Sweetheart <3


Vi kör på ett Tequila-race, o dom satte sina spår ;)


Som sagt så satte det sina spår, meeen så sjukt kul ;)


Leker sexig, haha bjuder på den :D


Vart inte många kort då tiden spenderades på dansgolvet mellan barvistelserna :D
Underbart rolig kväll men många skratt, love you girl..

Vakna lördagen och mådde precis som jag förtjäna, :D Hade fixat bakisdryck som jag skulle smälla i mej innan jag somna, meen i väntan på att tabletten skulle brusa färdigt såå somna jag :D

Men kan ju säga att det vart soffläge helda dagen, meen när kvällen börja närma sig tog jag bilen till syrran för att umgås, meen det slutade med fest med mina fina tjejor Milla och Karin o självklart lillsyrran, kvällen slutade på Newport i mjölby tillsammans med många gamla vänner, riktigt skoj och tack alla för en underbar kväll :D


Lördagens face and hairLoook :)



Helt kär i dessa örhängen, hittade dom på Ur & Penn för bara 29kr :) såå det vart ett par blåa och ett par vita :D
Kvällen slutade iallafall med soffan hos syrran, patrick hade bäddat upp så fint åt mig där, han satte sig brevid för han kunde inte sova, men osociala Lenitha däcka :D haha..

Aja nu ska jag nanna kudden för imorgon vardagen igen, arbete och slit :D
Ta hand om er alla.

Nattinattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0